Home
Blog
Kopman
Forum
Over ons
Contact
More
Wie van deze 9
laurance
Pithie
Magnier
Del toro
Anialkowski misschien?
ja die zal rijdje stijgen in pikorde nu fretin uit is
Fretin heeft blijkbaar (met zijn gehavende schouder) toch de tijdrit gereden in de UAE tour!
Zijn eerste koers voor de Wielermanager is pas Nokere op 13/3.
Misschien dan toch nog een optie om hem te houden?
hmm mss wel ja, zal kijken wat hij nog doet in uae
uit deze lijst is de keuze makkelijk:
Del toro rijdt wrs niets
Magnier rijdt sowieso niets op strade na aangezien hij voor opleidingsploeg rijdt nog dit jaar
Pithie zie ik enkel punten pakken in Samyn (FDJ rijdt verder geen kleine sprintkoersen)
Jij denkt dat nokere massasprintje wordt ? Naar mijn mening zijn alleen bredene en schelde zekere massassprints, merlier is ook sterk en oplettend tijdens de koers, op 1 of andere manier mist fabio altijd de juiste groep
4 van de laatste 5 edities werd het een sprint van een klein groepje, zou niet weten waarom het dit jaar anders zou zijn.
Nokere is laatste 2 jaar toch pak lastiger gemaakt.. mwa soit alles kan, tis klassieker en het weer zal ook veel doen
Als je Fretin boven al deze renners had gekozen vraag ik me toch af waar je mee bezig was
Denk je dat Braet kansen gaat krijgen? Volgens mij moet hij werken voor Thijssen
Braet heeft gezegd dat hij voor thijssen gaat werken dus zal niet vaak voor eigen kans mogen gaan
Bron?
Del Toro lijkt me heel groot talent maar wat gaat die rijden in het voorjaar? Grote vraagtekens
Ik zou voor pithie gaan of Laurance als je al genoeg sprinters hebt
Pithie maar ik ben niet zeker van hun programma. Ik denk niet dat Magnier veel koersen zal rijden. Wat denk jij van Lamperti?
Lamperti staat er niet tussen omdat hij al in mijn team zit 😉
Anialkowski misschien?
uit deze lijst is de keuze makkelijk:
Del toro rijdt wrs niets
Magnier rijdt sowieso niets op strade na aangezien hij voor opleidingsploeg rijdt nog dit jaar
Pithie zie ik enkel punten pakken in Samyn (FDJ rijdt verder geen kleine sprintkoersen)
Als je Fretin boven al deze renners had gekozen vraag ik me toch af waar je mee bezig was
Del Toro lijkt me heel groot talent maar wat gaat die rijden in het voorjaar? Grote vraagtekens
Ik zou voor pithie gaan of Laurance als je al genoeg sprinters hebt
Pithie maar ik ben niet zeker van hun programma. Ik denk niet dat Magnier veel koersen zal rijden. Wat denk jij van Lamperti?