Er is een hele resem aan scenarios mogelijk waarin dit standpunt niet klopt:
De rollen kunnen snel omgedraaid worden als Campenaerts zijn ware vorm naar boven komt
Een Devolder scenario is ook altijd mogelijk.
De Lie kan ook vallen en/of zijn rug breken.
Bij bevalling van Narvaez' vrouw wordt De Lie misschien dooppeter en moet hij een streep onder zijn voorjaar trekken. In Ecuador wordt hier veel belang aan gehecht.
Er kan een nieuw boerenprotest uitbreken waarbij De Lie in de tractor de Colruyt moet gaan blokkeren
Kan een zeer mooie/gewaagde zet zijn, maar zou het zelf niet aandurven.
Je wedt dan eigenlijk op 1 koers de Strade als je in je achterhoofd houdt dat Pedersen/Mathieu ook zeker voor Pogacar kunnen eindigen in Milaan. En laat de Strade dan net zo'n koers zijn waar pech op het verkeerde moment heel je race naar de vaantjes helpt
viel inderdaad uit in Tirenno en kwam niet meer op zijn niveau van de strade. Reed toen met wat geluk 3de in de amstel en in LBL zat hij weer dicht bij zijn niveau. Blijft een heel onvoorspelbare renner maar door zijn programma is hij ideaal om te halen voor de Waalse klassiekers.
Er zijn maar 5 musthaves die iedereen zal hebben pedersen, philipsen, de lie,van aert en van der poel.
daarnaast zullen enkele jonge, sterke sprinters misschien ook wel een musthave worden. (pithie,magnier, lamperti...) afhankelijk va hun prijs en programma. Aangevuld met nog een topsprinter (welsford,merlier,kooij...)
De rest zal vooral afhangen van hun prijs. Vb een Wellens is interessant maar dat is ook de reden dat hij straks mss 7mlj kost. Na de musthaves is het al wat moeilijker om nog eens zo'n prijs te spenderen.
types als laporte, girmay, mohoric,asgreen,.. kunnen ook (terug) geweldig meevallen maar dat wordt dan weer afwachten.
Dit klopt nochtans wel, Wout heeft aangegeven om dit jaar later op hoogtestage te gaan (na het openingsweekend) om zo top te zijn tegen de RVV en PR en dat hij daardoor de Italiaanse koersen dit jaar links laat liggen.
Dat zijn dan ook namen die nu in m'n hoofd zitten he ;)
Als Kooij 5-6 koersen rijdt komt dat wel goed. En Welsford heeft me vorig jaar toch goed geholpen en lijkt dit jaar nog beter in vorm. Met dvp als leadout komt hij wss nog verder.
Voor mij Van Aert, Van der Poel, De Lie, Pedersen, Laporte, Wellens en ... LAZKANO. Onthoud vooral die laatste, die blaast iedereen omver dit voorjaar.
Victor Campenaerts is uiteraard de belangrijkste renner om in je ploeg te hebben.
Potentiele winnaar van de omloop, bredene koksijde, brugge de panne, e3, dwars door vlaanderen, le samyn.
Kan ook makkelijk top 5 rijden in ronde van vlaanderen.
Dus zal hier zeker veel aangeraden worden. Kan voor een waarde van 7 miljoen wel een topper worden in de categorie PPM.
Maar jullie zijn zo vastberaden in jullie keuzes. Dus vraag ik me af waar ik de waardes van de renners al kan vinden?
Toch serieuze twijfel hier om Pogi te kiezen voor strade / MSR en hem erna te ruilen voor Pedersen of Kung, of zelfs mvdp afhankelijk van programma
Van baarle misschien als hij 7mil max kost. Heeft veel potentie, had vorig seizoen gewoon veel pech met onder andere valpartij in roubaix
Waarom zie ik Pidcock hier nergens staan? Hij rijdt redelijk veel mee en pakte vorig jaar wel wat punten
Er zijn maar 5 musthaves die iedereen zal hebben pedersen, philipsen, de lie,van aert en van der poel.
daarnaast zullen enkele jonge, sterke sprinters misschien ook wel een musthave worden. (pithie,magnier, lamperti...) afhankelijk va hun prijs en programma. Aangevuld met nog een topsprinter (welsford,merlier,kooij...)
De rest zal vooral afhangen van hun prijs. Vb een Wellens is interessant maar dat is ook de reden dat hij straks mss 7mlj kost. Na de musthaves is het al wat moeilijker om nog eens zo'n prijs te spenderen.
types als laporte, girmay, mohoric,asgreen,.. kunnen ook (terug) geweldig meevallen maar dat wordt dan weer afwachten.
WVA - MVDP - Pedersen - Kung
Philipsen - Kooij - Welsford
... En dan zal t budget wel op zijn :p
Voor mij Van Aert, Van der Poel, De Lie, Pedersen, Laporte, Wellens en ... LAZKANO. Onthoud vooral die laatste, die blaast iedereen omver dit voorjaar.
WVA MVDP Philipsen De Lie Pedersen Laporte
wellens lijkt me ook veel punten te gaan opleveren.
must haves lagere klasse houd ik nog even voor mezelf (o.b.v. eigen inschatting waardes)
pedersen, philipsen en de lie --> must haves midden klasse
van aert, van der poel --> must haves high class
WVA, VDP, Philipsen, Pedersen, De Lie, Laporte en toen was het budget op , evt Pogacar ook nog, dan zit je bijna in het rood haha