De punten van vandaag zijn van minder belang (die ken ik toch al) maar ik zou wel graag mijn ploeg nog aanpassen voor morgen, ik doe dit altijd pas een uur voor de start dus ze hebben nog we wat tijd deze nacht en morgen ochtend 😉. Wel raar dat ze daar nu achter komen, vorig jaar hadden ze toch een identieke opkomst toch zeker in de tdf.
Hopelijk kunnen de mensen hun ploeg nog aanpassen voor morgen die dit niet op voorhand hebben gedaan. Ik ben ook nog aan het wachten op mijn punten, dus da siteje mag idd wel is terug online komen :)
Dat toevoegen van de vrouwen via dezelfde site blijkt dan toch een probleem te vormen?
Je kunt met de pijltjes bovenaan ook je opstelling voor koersen in de toekomst al instellen.
Kan kopzorgen voorkomen voor wanneer de website terug plat gaat en je weinig tijd hebt om dit allemaal op te volgen
werkt terug hier, behalve de minicompetities, bij jullie ook ?
De Commodore 64 van de BRT is alles aan het berekenen...
"we houden jullie op de hoogte" daar klopt juist niets van. Erbarmelijke communicatie
De punten van vandaag zijn van minder belang (die ken ik toch al) maar ik zou wel graag mijn ploeg nog aanpassen voor morgen, ik doe dit altijd pas een uur voor de start dus ze hebben nog we wat tijd deze nacht en morgen ochtend 😉. Wel raar dat ze daar nu achter komen, vorig jaar hadden ze toch een identieke opkomst toch zeker in de tdf.
Ik heb gisteren mijn team al klaar gezet. van mij moeten ze niets afschaffen :)
Hopelijk kunnen de mensen hun ploeg nog aanpassen voor morgen die dit niet op voorhand hebben gedaan. Ik ben ook nog aan het wachten op mijn punten, dus da siteje mag idd wel is terug online komen :)