We hebben een mooie koers gezien met een redelijk onvoorspelbaar resultaat. Zijn jullie tevreden met hoe jullie ploeg vandaag gepresteerd heeft?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Zijn jullie content van de eerste speeldag?
Zijn jullie content van de eerste speeldag?
35 opmerkingen
Opmerkingen (35)
bottom of page
249 punten; 20 meer dan gehoopt. Kuurne dan weer 50 minder dan gehoopt
Dankzij oa Tratnik, Politt en Rex na dag 1 netjes in de top 200. Heel tevreden mee. Vanaf nu zal het snel bergaf gaan, aangezien ik heel veel toppers niet heb. Tja, keuzes he. En ik hoop dat ik geen spijt ga hebben van mijn last minute wijziging, Asgreen ipv Stuyven genomen.
157 punten. Niet schitterend, maar te verwachten met DVB ipv Tratnik, dus ik ben min of meer tevreden.
Vorig jaar was OHN ook gene vetten en toch top-150 geëindigd, dus geen reden tot paniek.
Zeer content iets meer dan 200 punten , sta al op plek 51.000….
250 punten, zeker tevreden. Mooie koers gezien, de mannen van visma maken de koers attractief
Al bij al content met de huidige uitslag, enkel spijt dat ik Gautherat uiteindelijk toch niet heb meegenomen.
Punten nog niet gezien maar dat zouden er rond de 180 moeten zijn, zowat het gemiddelde van iedereen zonder tratnik wellicht. Eigenlijk begint het ook pas echt vanaf MSR lijkt mij dan worden de grotere hoeveelheden aan punten uitgedeeld nu moet je gewoon zien dat je niet te ver in de verdrukking zit 😅. Wel k*t dat Asgreen uitgevallen is al leek die mij ook nog niet top te zijn hopelijk wordt dat geen miskoop.
Heb de koers zelf niet gezien omdat ik zelf tijdens de finale uren koers had, maar het ging precies niet geweldig aangezien Lazkano, Asgreen, Zingle, Meeus en Govekar DNF zijn met hopelijk niets ernstigs bij Asgreen en de rest alleen maar materiaal pech.
Ook kan ik nog niet zien hoe erg het gesteld staat aangezien de servers het al even begeven hebben.
Iemand die weet hoe erg de schade bij asgreen is, heb gezien dat hij geen breuken heeft.
Kunnen jullie jullie punten al zien of hebben jullie de punten zelf uitgerekend?
196,gene tratnik en asgreen op zen bakkes. Voor de rest mag ik nie klagen
206 ptn. Niet slecht. Enkel Samuel Watson en Riley Sheehan stelden teleur. Ik had gisteren nog Tratnik als kopman, deze morgen toch nog vervangen voor Wout 🙄.
Weet iemand iets over Sheehan? Hij stapte af aan de Molenberg.
Ja 279 punten ,ik denk dat Titus het zeer goed gedaan heeft ,Tratnik en Pollit had hij
Niet heel goed gescoord, 163, maar verwacht op andere momenten meer punten. Ik heb van Baarle en niet Tratnik. Is ergens een beetje een gok altijd met Visma. Oké Tratnik reed heel sterk in de voorbereiding, maar vorig jaar werd hij ook gehypet.
Vier renners niet uitgereden dus niet echt
Ja, ik had Tratnik er enkele dagen geleden ingezet, maar twijfelde tot vanmorgen nog op hem eruit te halen voor Asgreen. Gelukkig toch niet meer een last-minute wissel gedaan(nooit een goed idee trouwens) zodat ik de winnaar in mijn ploeg had.
Zodus goed begonnen met ook nog Gautherat die wat punten heeft genomen.
van zingle, capiot, oliveira of een meeus toch iets meer verwacht alsnog algemeen volgens ingecalculeerde schade wel meevallen
Lazkano🔎👀, tratnik gisteren gewisseld voor theuns en asgreen hard gevallen. The usual dus
Over de koers wel, pronogericht wel minder ;p