Momenteel twijfel ik om Zingle eruit te doen voor De Kleijn (die toch uiteindelijk wat kleinere sprintkoersen rijdt). Ik heb reeds Thijssen, Merlier en Philipsen voor de kleinere sprintkoersen. Zingle staat er niet (meer?) op voor de ardennenklassiekers en lijkt nog niet over de grootste vorm te beschikken, alhoewel hij gisteren wel naar een 3de plek sprintte. Lijkt jullie dit een goede move?
top of page
bottom of page
Ik zou het zeker doen Yannis, lijkt me een uitstekende zet!
Gezien de weelde die je nu al hebt in die koersen zou ik het zeker niet doen. Een transfer verspillen aan een 3M renner kan zinvol zijn (kijk maar naar Healy vorig jaar) maar het is vooral dat uitgaande bedrag van 4M dat zorgt dat je mogelijks minder flexibel kunt zijn met uw andere transfers. Zingle is nu ook geen pannenkoek dus ik zie weinig reden tot 'paniek' of een gigantische FOMO.
Ik zou dan eerder kiezen voor Morgado. Ik heb beiden Zingle en Morgado.
Als eerste, zoals al enkele keren vermeld, is het niet verstandig om een transfer te spenderen aan een 3m renner.
Daarnaast gaat een coureur als De kleijn moeten opboksen tegen de grote namen en daarbij is een top 3 plek in een niet-worldtour koers geen certitude.
En als laatste, moeten de koersen voor Zingle nog komen deze staan inderdaad nog niet op procyclingstats, maar ik zie niet in waarom cofidis hem niet zou opstellen aangezien deze koersen meer op zijn formaat zijn. Lijkt me dan ook logisch dat hij zijn vorm nu nog aan het opbouwen is.
Dus in mijn ogen zijn transfers onder de 5 miljoen een verspilling en sowieso zou ik wachten tot MSR om de eerste balans op te maken ;)
Doen! Ge gaat er plezier aan beleven