Evenepoel, Roglic en Vingegaard... zwaar gevallen.
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Zware valpartij in de ronde van het Baskenland
Zware valpartij in de ronde van het Baskenland
48 opmerkingen
Opmerkingen (48)
bottom of page
opkuizen die kasseien. 😉
Wat een miserie dit voorjaar, hoeveel gaan er nog vallen? Ik hou mijn hart al vast voor zondag dan…
Bij sleutelbeenbreuk einde voorjaar voor Remco ,Tour niet in gevaar dat deelt Lefevere mee.
Vingegaard bij bewustzijn bevestigt door Frans Maassen maar wat is bij bewustzijn.Tour voor Remco is haalbaar maar er mag niets anders bijkomen enRoglic idem dito ,Ving.opbouwen naar het najaar en zelfs misschien naar het nieuwe jaar
Stef Cras is ook bij bewustzijn
Het spijt me als ik dit niet gevolgd heb, maar dat betekent dus einde voorjaar voor Remco en Roglic? Hoe erg was de val? En kunnen Vingegaard en Evenepoel meedoen aan de Tour?
Ooof bij bewustzijn en praten is al veel, hoe ik het hoorde leek het me echt niet goed te komen met Vine
Wat een ongeluksjaar zeg. Vreselijk voor de getroffen renners. De wielermanager staat nu even on hold. Duimen voor een goede afloop voor de gekwetsten is nu aan de orde.
Hier sta ik dan met mijn 5 transfers ...
Heeft Jay vine al bewogen? Hier geen eurosport in huis maar werd gebeld dat Vine bleef liggen en niet bewoog…
Hopelijk komt het allemaal in orde. De zoveelste zware valpartij
kaarsje branden voor Vingegaard, dit kan wel eens einde carrière zijn 😪
vingegaard ziet er heel slecht uit...hopen op het beste
Een spoedig herstel gewenst aan alle renners, maar wat zou dit betekenen voor de wielermanager? Evenepoel was een evidente keuze voor iedereen. Het lijkt me nu dat mensen toch terug Pogacar gaan overwegen, ook al rijdt hij enkel Luik. Mensen met genoeg transfers kunnen nu ook voor types gaan die meerdere Ardennenklassiekers rijden (Van Gils, Ayuso...)
Evenepoel stapt uit de ronde met misschien een sleutelbeen breuk nog niet zeker bron: HLN