Tuurlijk wist ik dat,maar niet dat hij wint.Dit was interne keuze ,Skjelmose had vorig jaar mijn overwinning weggenomen ,ik koos toen voor Skjelmose en Cosnefroy,Benoit goed ,maar Skjelmose een flop ,ik stond 4 de ,3 speeldagen voor het einde.Daarom.Schitterende koers vandaag dat belooft voor woensdag en zondag.😆
Tja ik twijfelde enorm over Skjelmose over de plaats Nys-Van Gils. Uiteindelijk voor dat laatste duo gedaan (Grégoire stond al vast). Die nekt ons, had mss minder met emotie moeten denken want ik (en velen) namen hem vorig jaar toen hij niks opleverde.
Tuurlijk wist ik dat,maar niet dat hij wint.Dit was interne keuze ,Skjelmose had vorig jaar mijn overwinning weggenomen ,ik koos toen voor Skjelmose en Cosnefroy,Benoit goed ,maar Skjelmose een flop ,ik stond 4 de ,3 speeldagen voor het einde.Daarom.Schitterende koers vandaag dat belooft voor woensdag en zondag.😆
Wat ik voorspelde is uitgekomen alleen niet de juiste winnaar:Kijk naar de post “:Kan de aankomst op de Cauberg de koers beïnvloeden”
Toch een prachtige koers vandaag, met een solo van Pogi die eens niet tot het einde reikt.
Hopelijk meer van dat in Waalse en LBL
opgave Van Gils...