Vacek vind ik in alle domeinen interessanter dan Abrahamsen eigenlijk, Abrahamsen hangt te veel samen met het al dan niet slagen van zijn vroege vlucht/ aanvalspogingen. Dit risico wil ik niet nemen in een voorjaar waarbij je al heel wat onzekerheden hebben (ivm een grote ronde), daarom skip ik Abrahamsen maar ik ben wel overtuigd van zijn potentieel.
Ik ben dan weer de compleet andere mening toegedaan. Vacek zie ik op weinig momenten voor zichzelf kunnen rijden, terwijl Abrahamsen ongetwijfeld vaak als kopman gaat starten. Abrahamsen moest het vorig jaar in zijn doorbraakjaar idd van de vroege vlucht hebben, maar dat wil niet zeggen dat dat nog altijd zo gaat zijn (en volgens mij kan die wel sprintjes winnen in een uitgedund groepje)
Vacek vind ik in alle domeinen interessanter dan Abrahamsen eigenlijk, Abrahamsen hangt te veel samen met het al dan niet slagen van zijn vroege vlucht/ aanvalspogingen. Dit risico wil ik niet nemen in een voorjaar waarbij je al heel wat onzekerheden hebben (ivm een grote ronde), daarom skip ik Abrahamsen maar ik ben wel overtuigd van zijn potentieel.