Als je wil weten hoe ze de punten SP (seizoenspunten wellicht) berekenen: kijk via Rangschikking, dan Seizoen en daarna naar beneden scrollen daar leggen ze de berekening uit.
Trouwens zelf op plaats 24 vorig jaar (alle wedstrijden meegedaan natuurlijk).
Hoe werken de seizoenspunten precies? Klopt het dat als je bv 9975 punten haalt je beter hebt gescoord dan 99,75% van de mensen? Anders heb ik geen idee hoe ze die berekenen
(Plaats: aantal deelnemers) x10000. Je kunt Max. 10000 punten per spel halen ,en er zijn 5 spellen in een jaar dus 5 x10000= 50000 punten kan je Max. behalen.Dus wil je een goede ranking hebben ben je verplicht aan allen mee te doen ,dus er zullen erbij zijn die de vrouwenmanager niet meegedaan of andere dan krijg geen notering.
36ste, opvallend hoog aangezien ik m'n resultaten nu niet zo bijster goed vond.
Ik rond de 10 000... Geen vrouwenmanager (telt die mee?) en ook geen Tourmanager (hoofdzonde)
32e algemeen geworden, voel mij de Kung van de managers, overal constant presteren maar geen uitschieters helaas.
@BM volgende keer bepalen wij dus de prijzen ;)
Als je wil weten hoe ze de punten SP (seizoenspunten wellicht) berekenen: kijk via Rangschikking, dan Seizoen en daarna naar beneden scrollen daar leggen ze de berekening uit.
Trouwens zelf op plaats 24 vorig jaar (alle wedstrijden meegedaan natuurlijk).
Ene Hannes Tahon stond op plaats 50.😀
Ik kan precies enkel seizoenspunten zien, bij mijn ranking staat geen totaal
Hoe werken de seizoenspunten precies? Klopt het dat als je bv 9975 punten haalt je beter hebt gescoord dan 99,75% van de mensen? Anders heb ik geen idee hoe ze die berekenen
281
706