Hij lag bij mij al in de weegschaal met Van Gils & Nys. Nu wordt hij toch extra interessant met kansen in BP. Ook al doen Remco, Van Aert & Pidcock mee. Ik zie hem wel top 5 rijden in deze vorm
Dat wil zeggen dat Aranburu kopman is en niet Teuns.Trouwens van Teuns hoor je weinig info,ziek geweest en niet de vorm die hij wil hebben.Aranburu was dik in orde in het Baskenland.
Na zijn resultaten in het Baskenland vorige week lijkt Aranburu voor veel managers plots een zeer gegeerd renner.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar Aranburu rijdt elk jaar een prachtige ronde van het Baskenland.Hij heeft daar echter nooit aansluitend een top 10 plaats in Maastricht, Hoei of Luik aan toegevoegd.
Wel, misschien hebben jullie gelijk met Aranburu. Ik heb echter slechts 3 transfers over (na Koksijde De Lie vervangen door Pithie, en na MSR de gekwetste Svrcek vervangen door Kubis).Dus moet ik nu volop gaan voor mannen die een podium kunnen rijden in Maastricht, Hoei en Luik. Dat worden Remco, Hirschi en Skjelmose. Ik heb Pogacar en Pidcock al in mijn ploeg.Voor Brabant (en deels de Amstel) reken ik ook nog op Wellens, Blackmore en Wout (die al in mijn ploeg staan) voor een mogelijke podiumplaats .Voetnoot. Ik laat VDP in mijn ploeg staan. Ik weet van dat interview waar hij zegt dat het voorjaar er op zit, maar vorig jaar heeft hij in extremis toch Luik toegevoegd en daar 3de gereden.
Blijkbaar zou hij binnen 3 weken zijn 1ste mountainbike wedstrijd rijden. Dus amstel had nog gekunt maar die rijdt hij sowieso niet zondag dus ik denk dat we hem niet meer gaan zien.
Dat wil zeggen dat Aranburu kopman is en niet Teuns.Trouwens van Teuns hoor je weinig info,ziek geweest en niet de vorm die hij wil hebben.Aranburu was dik in orde in het Baskenland.
Na zijn resultaten in het Baskenland vorige week lijkt Aranburu voor veel managers plots een zeer gegeerd renner.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar Aranburu rijdt elk jaar een prachtige ronde van het Baskenland. Hij heeft daar echter nooit aansluitend een top 10 plaats in Maastricht, Hoei of Luik aan toegevoegd.