WVA plant de Brabantse pijl en de Amstel. Het is ook niet uitgesloten dat VDP de Amstel en/of Luik rijdt. Dat maakt dat er weinig M vrijkomt na Roubaix. Zelf heb ik Philipssen (10 M) en het duo Merlier - Pedersen (16 M samen). Het wordt heel moeilijk om deftige transfers te doen voor de Ardennen. Remco 11 M, Van Gils 9 M, Hirschi 8 M, enz...
Pidcock en Poga heb ik al in mijn startteam en blijven staan. Iemand een geniaal idee?
Rijdt zeer zeker Luik en waarschijnlijk ook de Giro.Geen MTB.
Remco kost met belasting 11,5 M
Ik ben gestopt met de ardennentransfers op voorhand te plannen en met miljoenen apart te houden voor transferbudget:
1) Je weet niet van alle renners of ze de volgende weken en maanden in vormzullen zijn (of gaan komen) of welke eventueel uitvallen. Er zijn veel koersen om tussendoor die veel duidelijk maken
2) Vaak doet iedereen bijna dezelfde transfers voor de ardennen (als gevolg van 1)
3) Programma's van renners wijzigen nog
4) er gebeurt altijd iets waardoor je reeds transfers of reserves hebt opgebruikt en je plan niet meer klopt
5) het zijn maar 4 koersen: ik heb gemerkt dat je nog moeilijk het verschil kan maken in het klassement. Het moet gebeuren tot aan PR :)
Grappig: net als TapCrean heb ik nu Pidcock en plan om hem te wisselen na MS. Ik sta nog steeds achter dat plan, maar ik ben ook niet meer zeker of ik effectief de wissel na MS ga doen :)
Het zal afwachten worden. Ik heb Pogi, Pidcock, Narvaez. Ondermeer in de veronderstelling (de hoop) dat hij de Ardennen er nog bij neemt heb ik Mohoric gisteren in mijn ploeg geklikt ten nadele van Wellens. Maar daar ben ik nog niet zeker van.
Ik was eigenlijk van plan om Pidcock er na MS uit te gooien voor Benoot en hem dan terug te brengen voor de Ardennen, maar nu ben ik niet meer zo zeker dat ik dat wel ga doen.
Ik heb hetzelfde transfermateriaal als jij. Ik ga er wel vanuit dat VDP stopt na PR, maar je weet inderdaad nooit.
Luik is sowieso uitgesloten. Zijn eerste MTB-wedstrijd is 2 weken na Amstel.