Ik zit nog in twijfel tussen de 4m categorie
Blackmore: rijd wel enkel de omloop en strade voor de Waalse, maar verwacht wel iets van hem en zo heb je niet teveel renners voor dezelfde koersen
Mihkels: reed vorig jaar naar een 10de in roubaix dan kan je wel iets in de klassiekers, programma nog niet bekend dus dat is men grootste probleem
Rex: reed vorig jaar sterk rond maar haalde zijn punten vooral in le samyn en rijd vooral de grote koersen tegen de toppers dus zal hij veel punten halen(top 10 ) is de vraag
Turner: was in 2022 de revelatie en is daar nu zo'n beetje de kopman, als hij zijn potentie waarmaakt kan hij punten scoren voor die prij
Van gestel:rijd nu bij quick step, verwacht ik ergens ook wat meer van of bij Total
Waerenskjold: zal die voor eigen rekening mogen rijden of moeten knechten voor kristoff
Kortom wie nemen jullie in de 4m categorie want daar twijfel ik nog ferm over
De heerlijke 4M-categorie, waar we veel te veel tijd aan besteden voor vaak weinig return!
Ik heb Blackmore genomen omwille van het feit dat hij een gevarieerd programma rijdt met de Strade. Rex heb ik ook genomen omdat ik nog op zoek was naar een pure en sterke coureur voor de Vlaamse klassiekers.
Er is voor elke naam die je daar zegt wel iets te zeggen maar Turner lijkt me ook interessant al is Ineos een ramp qua programma's vrijgeven. Uit dezelfde stal kan je ook Kwiatkowski overwegen, reed sterk rond in Jaen.
De mannen van Uno-x laat ik achterwege. Waerenskjold had ik de voorgaande jaren maar behaalde altijd zeer weinig rendement. Abrahamsen zie ik graag bezig maar er is in mijn ogen een verschil tussen elke dag in de vlucht rijden en een finale rijden van een klassieker.