Ik lees vele twijfels over Van Aert, wat dan gezegd over De Lie? Wout kan nog teren op zijn ervaring waardoor je denkt dat het wel goedkomt naar het Vlaamse werk toe. De Lie heeft al niet de beste start gekend en rijdt in Algarve toch ook niet top rond naar mijn mening.
Komt het nog goed? Wat denken jullie?
Had er zelf vandaag met deze aankomst meer van verwacht, zeker met zijn talent en potentieel. In bessèges bij zijn overwinning was het gros van het peleton ook al afgestapt. Slecht doet hij het zeker niet, wilde de chauvinisten onder ons niet schofferen 😉. Ik probeer enkel vooruit te denken naar het deelnemersveld van de klassiekers die komen en te sparren met jullie of hij zijn prijs wel waard is tov enkele 5 a 6 miljoentjes.
Wat doet De Lie verkeerd? Moest hij er dan al 3 gewonnen hebben mss?
Snap grote twijfels rond WVA niet. Vorig jaar grootste blessure in dwars en maar Norway als voorbereidingskoers gehad. Daar zeker niet overtuigend maar in Tour dan wel 7 top 10 plaatsen. Als die mannen er willen staan zullen ze dat zijn.
Heeft al een rit gewonnen in étoil de besseges en 4e in Almeria en 3 en 4 in de Algarve zo slecht is dat nu ook niet voor voorbereidingskoersen in pure sprintkoersen, voor puur zijn sprint in sprintkoersen hoef je hem niet te nemen rijd enkel le Samyn als sprintkoers waar de deelnemerslijst zwakker is dan in de Algarve.
Het zijn voorbereidingskoersen voor iets voor die mannen...