Nog niet veel gehoord op het forum hierover. Wat denken jullie van hem? Rijdt een mooi programma en heeft al een paar mooie uitslagen gereden + plus hij moet zijn team helpen voor de uci punten op het einde van het jaar dus extra motivatie.
top of page
bottom of page
Ik ga na de Algarve beslissen om hem te nemen of niet, is wel 1 van de interessantere keuzes voor 6 mln.
Ik denk dat die UCI-punten echt een invloed gaan hebben. Vooral bij de ploegskes die moeten strijden zullen ze wel eens extra porren om toch een ereplaats te rijden en niet te sparen. Uiteindelijk kan dit ook opleveren voor de Wielermanager.
Maar zoals bij de meesten hier: voor 5M was hij een no-brainer, nu is hij net te duur.
DIt is voor mij een high risk/high reward keuze. Dit zou zomaar eens de Tim Wellens van dit seizoen kunnen zijn: een 6 miljoen die je eigenlijk in je ploeg moet hebben voor een goed eindklassement.
Hij kan scoren in alle koersen op zijn programma, heeft weinig concurrentie in eigen team (enkel Aranburu?) en leek al goed te zijn in de Ster Van Besseges.
MAAR hij kent vooral uitschieters in zijn uitslagen (alhoewel hij zich zeker zal tonen). Als het niks is, gaat het ook echt niks of niks zijn
Voor 5 miljoen pakken heel veel mensen hem, vandaar de 6m. Reed vorig jaar een heel sterke RVV, of hij zijn resultaat in de Brabantse Pijl zal evenaren afwachten worden. De kans is groot dat hij die niet gaat rijden nu er een dag minder zit tussen de BP en Amstel Gold. Ligt bij mij in de weegschaal voor 2 plekjes met Lazkano, Stuyven, Wellens... Hoe het er nu naar uit ziet zal ik voor Wellens en Teuns kiezen.
Net miljoentje te duur naar mijn menig, zal naar mijn gevoel niet met de top meekunnen om echt die grote puntenpakker te zijn voor die prijs.
1M te duur voor mij