De deadline voor de wielermanager komt dichter bij en er zijn nu 12 ploegen (amper 3 WT) bekend die deze flutkoers rijden.. Kans zit er dik in dat tegen zaterdagmiddag nog steeds enkel Menten als enige deelnemer erop staat, top toevoeging ze!
je kan met de Ronde Van Limburg idd. nauwelijks (tot geen) rekening houden voor het samenstellen van je team, wegens bijna geen deelnemers te bespeuren tot nu toe, één enkeling dus >>> Milan Menten...gelukkig een "niet world tour" koers en dus minder punten te winnen (verliezen). Voor dergelijke "flutkoersen" stel je best veel spurters op welke aan deze koersen mogelijks massaal deelnemen, maar dan heb je ook nog de keerzijde van de medaille...welke van al die spurters eindigen dan ook vooraan in die paar "dikke" punten?
Ik hou dus alvast geen rekening met deze "niet world tour " koersen.
De eindafrekening zal aantonen of ik er goed aan deed of niet.
Alvast veel wijsheid gewenst tijdens het samenstellen van jullie team.
Vergeet niet dat geluk ook een grote factor is in dit spel...lekke banden , DNS, valpartijen, etc spelen een grote rol.
haha, nee natuurlijk niet, deelnemers zullen wel +- hetzelfde zijn als de scheldeprijs, maar momenteel weet je niet of een SQS & Jayco bv al dan niet meedoen voor te beginnen, Kristoff doet al niet mee, dus skipt UNO-X deze koers of gaan Waerenskjold of Blikra hier sprinten ?
Philipsen, Thijsen, Menten, Dupont, Barbier, Leitao + Jakobsen/Van Uden/Bittner, zijn de sprinters wss adhv de deelnemende ploegen en locatie (Limburg)
Fretin is ook van Limburg. Ik deel je frustratie wel, al denk ik dat veel ploegen ook wat afwachten wat de andere ploegen gaan doen met het aanpassen van de datum. Lidl als parter zal ook wel een sterke ploeg afvaardigen.
De ronde van Limburg valt veel vroeger dan anders, en valt een week na de Scheldeprijs.Ik ga er van uit dat volgende renners waarschijnlijk aan de start komen:Bittner, Thijssen, Groves.
Groves zou me verbazen, 3 dagen na Roubaix en 2 dagen voor BP + dieje rijd ook den Amstel, lijkt me wat teveel van het goeie, Bittner hetzelfde jonge gast, 3 dagen na Roubaix, twijfelgeval imo
je kan met de Ronde Van Limburg idd. nauwelijks (tot geen) rekening houden voor het samenstellen van je team, wegens bijna geen deelnemers te bespeuren tot nu toe, één enkeling dus >>> Milan Menten...gelukkig een "niet world tour" koers en dus minder punten te winnen (verliezen). Voor dergelijke "flutkoersen" stel je best veel spurters op welke aan deze koersen mogelijks massaal deelnemen, maar dan heb je ook nog de keerzijde van de medaille...welke van al die spurters eindigen dan ook vooraan in die paar "dikke" punten?
Ik hou dus alvast geen rekening met deze "niet world tour " koersen.
De eindafrekening zal aantonen of ik er goed aan deed of niet.
Alvast veel wijsheid gewenst tijdens het samenstellen van jullie team.
Vergeet niet dat geluk ook een grote factor is in dit spel...lekke banden , DNS, valpartijen, etc spelen een grote rol.
SUCCES !!!
Je kan dit wel vrij goed beredeneren; ook een belangrijke skill voor de wielermanager.
Of ga je er ook vanuit dat renners als Powless, Politt, etc enkel rijden wat er momenteel op PCS staat?
Niks tegen Limburg he manneke
De ronde van limburg is zeker geen flutkoers, in dit geval is uw menig flut en hebt ge geen flauw benul
De ronde van Limburg valt veel vroeger dan anders, en valt een week na de Scheldeprijs. Ik ga er van uit dat volgende renners waarschijnlijk aan de start komen: Bittner, Thijssen, Groves.
T dupont ! Die rijd denkik sowieo al de kleintjes