De deadline voor de wielermanager komt dichter bij en er zijn nu 12 ploegen (amper 3 WT) bekend die deze flutkoers rijden.. Kans zit er dik in dat tegen zaterdagmiddag nog steeds enkel Menten als enige deelnemer erop staat, top toevoeging ze!
je kan met de Ronde Van Limburg idd. nauwelijks (tot geen) rekening houden voor het samenstellen van je team, wegens bijna geen deelnemers te bespeuren tot nu toe, één enkeling dus >>> Milan Menten...gelukkig een "niet world tour" koers en dus minder punten te winnen (verliezen). Voor dergelijke "flutkoersen" stel je best veel spurters op welke aan deze koersen mogelijks massaal deelnemen, maar dan heb je ook nog de keerzijde van de medaille...welke van al die spurters eindigen dan ook vooraan in die paar "dikke" punten?
Ik hou dus alvast geen rekening met deze "niet world tour " koersen.
De eindafrekening zal aantonen of ik er goed aan deed of niet.
Alvast veel wijsheid gewenst tijdens het samenstellen van jullie team.
Vergeet niet dat geluk ook een grote factor is in dit spel...lekke banden , DNS, valpartijen, etc spelen een grote rol.
je kan met de Ronde Van Limburg idd. nauwelijks (tot geen) rekening houden voor het samenstellen van je team, wegens bijna geen deelnemers te bespeuren tot nu toe, één enkeling dus >>> Milan Menten...gelukkig een "niet world tour" koers en dus minder punten te winnen (verliezen). Voor dergelijke "flutkoersen" stel je best veel spurters op welke aan deze koersen mogelijks massaal deelnemen, maar dan heb je ook nog de keerzijde van de medaille...welke van al die spurters eindigen dan ook vooraan in die paar "dikke" punten?
Ik hou dus alvast geen rekening met deze "niet world tour " koersen.
De eindafrekening zal aantonen of ik er goed aan deed of niet.
Alvast veel wijsheid gewenst tijdens het samenstellen van jullie team.
Vergeet niet dat geluk ook een grote factor is in dit spel...lekke banden , DNS, valpartijen, etc spelen een grote rol.
SUCCES !!!