Hallo allemaal!
Vorig jaar heb ik een Google Sheet gemaakt om managers te helpen met de Sporza Wielermanager, en goed nieuws: hij is helemaal geüpdatet voor dit seizoen! 🔥
De sheet bevat:
✅ Automatische startlijsten van Pro Cycling Stats (PCS) voor alle races binnen het spel
✅ Een schatting van verwachte punten, gebaseerd op de PCS-ranking en de Sporza-puntenverdeling
✅ Updates elk uur (mits PCS bereikbaar is)
✅ Zowel elite mannen- als vrouwenwedstrijden
👉 Let op: de startlijsten zijn nog verre van definitief en zullen dus de komende weken nog veranderen. PCS zit er soms naast, dus neem het met een korreltje zout. 😉 Toch blijft het een leuke tool en een handige leidraad bij het maken van je keuzes!
💡 Sporza kan structurele aanpassingen doen, waardoor ik soms moet uitzoeken waarom iets niet werkt. Laat het me gerust weten als je iets opmerkt! Ik heb geprobeerd alles mee te nemen, maar met een paar updates in het programma kan het zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien.
📌 Belangrijk: Ik voorzie voorlopig geen extra functionaliteiten, want… mijn eerste kindje is bijna op komst! 👶 Dus even geen deep dives in nieuwe features, maar ik hoop dat jullie hier alvast mee geholpen zijn.
Veel succes met jullie teams! 🚴♀️🚴♂️
Soldaat