In de 12k polls van deze week heb ik zijn naam nog niet zien verschijnen geloof ik. Wat denken jullie van Hirschi? Hij rijdt AGR, WP en LBL. Ditmaal zal hij wel een vrije rol hebben neem ik aan.
Ik neem hem wel in mijn ploeg om volgende redenen.1. Dit terrein ligt hem. Ik denk dat hij er klaar voor is. Zal behoudens ongelukken top 3/5 rijden in Maastricht en Luik.2. Hij begint nu pas aan zijn beste jaren.3. Hij is vertrokken bij UAE en verlost van het "de boel aan flarden rijden ten dienste van Tadej. Een rol waar de Wellensen, Politts en Del Torros van deze wereld hun eigen ambities dienen op te bergen.4. Hij voelt zich denk ik goed onder de Zwitserse vleugels, en de ploeg van Cancellara jaagt op punten.
Het is niet zijn rol waaraan ik twijfel ;) khad hem opgeschreven als mogelijke transfer of starter vorig najaar, maar het komt er toch nog niet uit voorlopig.
Ik neem hem wel in mijn ploeg om volgende redenen. 1. Dit terrein ligt hem. Ik denk dat hij er klaar voor is. Zal behoudens ongelukken top 3/5 rijden in Maastricht en Luik. 2. Hij begint nu pas aan zijn beste jaren. 3. Hij is vertrokken bij UAE en verlost van het "de boel aan flarden rijden ten dienste van Tadej. Een rol waar de Wellensen, Politts en Del Torros van deze wereld hun eigen ambities dienen op te bergen. 4. Hij voelt zich denk ik goed onder de Zwitserse vleugels, en de ploeg van Cancellara jaagt op punten.
Het is niet zijn rol waaraan ik twijfel ;) khad hem opgeschreven als mogelijke transfer of starter vorig najaar, maar het komt er toch nog niet uit voorlopig.