Nu vorig jaar glipte ik de top 500 binnen met een paniektransfer die helemaal mislukt was. Dit jaar zou ik graag nog beter doen en daarom heb ik jullie hulp nodig. Bijna al mijn renners staan vast behalve 4 renners. Ik zit vast met het dillema to Merlier or not to Merlier.
Als ik Merlier dan neem ik automatisch ook nog 3 2miljoentjes. Wie die 2 miljoentjes zijn, maakt ni zoveel uit( kubis, ghys, svrcek, ...). Nu als ik merlier niet pak dan zijn er voor mij nog 2 mogelijkheden:
1)fretin, rex, vacek, malucelli of de schuyteneer.
De andere optie 2) fretin, pithie, rex, + 2miljoentje zoals bijvoorbeeld novak domen.
NU MIJN REDENERING:
optie Merlier: maximum 240 punten( Merlier wint 2 keer( De panne en scheldeprijs en rijd nog wat ere plaatsen in ander koersen)
optie 1) maximum 330 punten( Rex en Vacek pakken samen al 190 punten, Malucelli en Fretin behalen toch verassend veel punten bij de kleine koersen zoals Bredene en Limburg)
optie 2) maximum 300 punten( Pithie is de moeite waard en moet niet alles afstaan aan Jordi, Fretin en Rex behalen dan de rest van de punten)
Nu graag hoor ik jullie meningen, maar vooral ook jullie argumenten. Het liefst van al hoor ik verschillende standpunten waar ik uit dan kiezen wie voor mij het meest overtuigend is. Alvast bedankt om te helpen!!
2mil => Barrenetxea van movistar