In de 4M categorie zijn er meer interessante renners imo. In het verleden is ook gebleken dat je het meeste punten haalt met veel toppers / weinig middenveld voor het Vlaamse deel en opvult met 2-4M sprinters voor de kleinere koersen.
Klopt in het verleden, maar op de moment dat men het middenveld iets goedkoper maakt kan er een omslag zijn...Brengt een WVA + 2 milj net zo veel op dan Pidcock + Meeus of Milan +Narvaez?
Afgaande op zijn interview lijkt het me dat hij nog meer zal rijden dan wat nu op procyclingstats staat.
Goeie keuze maar ik heb er geen geld meer voor
Voor 4m vind ik hem net te duur, voor 3M had ik hem nog genomen.
Grappig dat hier een topic over gemaakt wordt nadat ik zijn programma op PCS heb toegevoegd 😀
In de 4M categorie zijn er meer interessante renners imo. In het verleden is ook gebleken dat je het meeste punten haalt met veel toppers / weinig middenveld voor het Vlaamse deel en opvult met 2-4M sprinters voor de kleinere koersen.
Ik heb hem ook. Kan alles, geen pure klimmer, maar een puncher. Klopte vorig jaar Magnier in de spurt, dus snel ook.
Waar zal ie punten halen?
Dan mik je beter op Hugo Hofstetter voor 5 mil van die ploeg imo aangezien ie alle kleine koersen rijdt en er nrml wel punten zou moeten pakken..