Dit is mijn eerste wielermanager ooit. 2 weken geleden kende ik amper iets van koers en nu zit ik mijn hoofd te breken over dit spel. Ik had de eerste (en allerbelangrijkste) deadline over het hoofd gezien, nu probeer ik nog te redden wat er te redden valt.
Volgens PCS en de excel zit Kubis zijn voorjaar erop en rijdt De Bondt enkel nog Dwars Door Vlaanderen. Is het dan een idee om ze er nu al uit te gooien, of kunnen er nog koersen bijkomen voor hun. Wat doen jullie met hun?
Zie maar dat je transfers houdt voor renners van het kaliber van Evenepoel on Van Gils voor in de Ardennen. Daar pak je normaal bijna 100 punten mee. Renners onder de 5m scoren er zelden meer dan 50.
Op het einde van het interview van Wielerflits met Tomas Kopecky antwoordt deze dat ze "altijd de sterke kaart van Kubis hebben" in Le Samyn dinsdag. Hopelijk doet hij dus ook hier mee!
Harthijs de Vries heeft bevestigd dat Kubis nog meer rijdt dit voorjaar. En het zou ook gek zijn als hij niet meer rijdt met al een 6de en 9de plek op zak.
Het programma van mindere renners worden niet snel vrijgegeven. De Bondt heeft wel in een intervieuw gezegd dat hij zowat al voorjaarsklassiekers rijdt buiten san-remo. Parijs Roubaix staat hier met rood aangeduid. Ook Kubis zal zowat alle koersen rijden dat Unibet mee doet.
Leuk dat je meedoet. De wielermanager was ook mijn intro in de wielerwereld :)
Als vuistregel zou ik zeggen: Doe geen transfers van renners die 4M of minder kosten, en zelfs 5M alleen indien noodzakelijk of budget op overschot. Je zal veel meer punten krijgen als je een renner van 7M vervangt die geen koersen meer rijdt, gevallen of ziek is, ... Alvast veel succes voor de rest van het voorjaar!
kubis gaat nog wel wat rijden, zit in een goede flow en de ploeg wilt dat ook verzilveren
Veel kans dat er nog wedstrijden bijkomen. De meeste startlijsten zijn nog niet volledig. En probeer nooit renners te transferen met lage waardes, die transfers zullen bijna niets opbrengen. Wacht op de Ardennen of eventuele blessures