Collega's,
Momenteel heb ik voor 13 miljoen het koppel Pedersen/Pithie :
Pedersen durf ik precies niet overboord gooien, is oké aan het jaar begonnen en is zo sterk dat hij als 1 van de enigste echt mee kan met de grote kanonnen. Kan het zowel in een KBK/RVV/Gent-W/Roubaix.
Pithie is ook niet traag op het einde, rijdt een gevarieerd programma en ik geloof in de overstap naar Bora. De vraag is echter als hij een paar keer 7e wordt, of als hij effectief de top 3 in enkele koersen kan induiken
Andere duo dat ik voor ogen heb :
De Lie had ik totaal niet aan gedacht dit jaar (wegens rampjaar 2024). Echter, rijdt weer een heel mooi aantal koersen (of misschien te veel?) en als hij geen tegenslag kent zal hij hoogstwaarschijnlijk altijd wel meedingen met de top, en in iets lichtere koersen mogelijks voor winst.
Stuyven : gewoon een buikgevoel dat hij terug er zal staan dit jaar (zoals vorig jaar). 6mil lijkt me een mooie prijs voor hem, rijdt iets beperkter aantal koersen wel. Maar twijfel of hij sterk genoeg zal zijn om al die andere toppers altijd te volgen?
Wie heb ik voor de rest reeds :
MVDP/WVA/Pog/Milan/Pidcock/Magnier/Meeus/Narvaez/Benoot/Philipsen/Teuns/Rex/Fretin/Enkele 2M
Thanks voor jullie mening!
ps : als je andere/betere duo's voor ogen hebt in deze prijsklasse, feel free to share
Pedersen kan meedoen voor de overwinning in elke koers die hij rijdt, dus lijkt me een must-have. Hij is na "De Grote Drie" misschien wel de grootste zekerheid op punten.