Ik heb op dit moment Pedersen, Thijssen, Philipsen, De Lie, Fretin en Magnier in mijn team als Sprinters, je kan evt een Laporte hier ook nog bijplaatsen. Nu twijfel ik voor het laatste plekje in mijn team of ik Milan neem of iemand anders, heb ik voldoende Sprinters? Milan ligt voornamelijk in de weegschaal met Mohoric, Narvaez en Merlier. Geen poll, ik wil redeneringen zien bij de keuzes.
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Opmerkingen (11)
bottom of page
Ik zou Merlier of Milan nemen, eventueel nog Narvaez maar niet Mohoric want die heeeft inderdaad geen uitschieters
Als ik het goed volg zou ik dus eerder Milan thuislaten en dan bijvoorbeeld een Mohoric meenemen?
Ik vind het ne hele moeilijke. Keuze tussen die drie lijkt mij écht iets op buikgevoel worden. Mohoric, Narvaez en Merlier brengen ieder wel iets specifiek. Kan je de programma's met mekaar vergelijken?
Mijn suggestie nu is van de ploeg afblijven en UAE, Algarve en Ruta del Sol afwachten. Kijk wat deze mannen daar doen. Dat gezegd zijnde: ik ben geneigd om daar nog een pure sprinter bij te doen.
Narvaez zou ik toch meepakken, als je ziet wat zijn programma is...
Qua sprinters heb ik quasi dezelfde (alleen Meeus ipv Thijssen) en nog een goedkoop talentje. Merlier neem ik niet mee.