Ik ben hier voor mezelf wel streng in. Vanaf er twijfels zijn over een renner op voorhand, wordt die definitief geschrapt. Ploegen communiceren nooit duidelijk en ik wil niet riskeren om koers na koers mijn renner van de startlijst te zien verdwijnen. Vorig jaar gebeurde hetzelfde met Laporte, eerst was hij ziek, dan zitvlakpijn, dan corona en uiteindelijk reed hij quasi niets.Er zijn toch plekjes te weinig in m'n ploeg. En worst case transfereer ik hem er terug in.
Hij was eerst een no-brainer voor mij, maar nu ben ik toch aan het twijfelen. Als ik hem dan niet pak komt milan in de ploeg of zelfs jorgenson voor 8m.
Raus!
Ik ben hier voor mezelf wel streng in. Vanaf er twijfels zijn over een renner op voorhand, wordt die definitief geschrapt. Ploegen communiceren nooit duidelijk en ik wil niet riskeren om koers na koers mijn renner van de startlijst te zien verdwijnen. Vorig jaar gebeurde hetzelfde met Laporte, eerst was hij ziek, dan zitvlakpijn, dan corona en uiteindelijk reed hij quasi niets. Er zijn toch plekjes te weinig in m'n ploeg. En worst case transfereer ik hem er terug in.
Hij was eerst een no-brainer voor mij, maar nu ben ik toch aan het twijfelen. Als ik hem dan niet pak komt milan in de ploeg of zelfs jorgenson voor 8m.