Ik heb laporte momenteel nog steeds staan omdat ik denk dat hij na milaan-sanramo mooie resultaten gaat rijden. Zijn er nog mensen die hem laten staan van in het begin of suggereren jullie andere opties en hoe erg denken jullie dat zijn ziekte zijn latere prestaties in bv. dwars door of de ronde gaan beïnvloeden?
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Opmerkingen (5)
bottom of page
Momenteel net twee weken ziek geweest als junior, is heel moeilijk om terug snel vorm op te bouwen. Als prof is dit effect nog groter omdat zij elke procent nodig hebben, dus vrees ervoor. Gewoon één op één wisselen met Benoot en je bespaart al een transfer voor de Ardennen 👍.
Een ziekte waardoor je koersen moet schrappen is nooit een goed teken. Ik zou eerder afwachten naar hoe zijn ziekte evolueert. Langs de andere kant heb je wel een gamechanger indien je hem onmiddellijk in jouw team plaatst, aan jou om te beslissen of je deze gok durft te wagen.
Was zo ziek dat hij zelfs van hoogtestage werd gehaald. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij zijn oude niveau opnieuw haalt. Na MSR kan je pidcock eruit halen voor Laporte mocht die toch fris blijken over een maand (which is my plan).
Is high risk met een mogelijke high reward maar denk toch dat het tegenslaat
wielerenner met ziekte in het begin van het voorjaar nooit een sucecs...