Momenteel heb ik Lazkano, maar gezien zijn slechte omloop en beperkte kalender zou ik al durven te overwegen hem eruit te halen en Magnier in de plaats erin te zetten. Niemand in mijn minicompetitie heeft Magnier, waardoor ik onmiddellijk punten terug kan inlopen. Is dit een paniektransfer die ik beter niet doe, of is dit toch het overwegen waard?
top of page
bottom of page
Als je geen kopman hebt voor morgen, zou je het idd kunnen overwegen.
Het is zeker een optie, maar tegelijktertijd kan het zijn dat het op het eind weinig verschil zal maken. Magnier staat stevig in de spotlight, maar kijk zeker ook naar andere opties van 5M - nu 6M (of hoger als je nog iets van miljoenen over hebt)
Als je het wil doen moet je het nu doen voor Le Samyn. Ik zie Magnier minstens top 3 rijden in Le Samyn. Hij heeft daarna (voorlopig) enkel nog MS, GW en DDV op programma staan. Je moet zeker overwegen of je hem ook nog ziet scoren in de rest van zijn beperkt programma, wetende dat de concurrentie dan steviger zal zijn.
Lazkano zag er nog niet te best uit dit weekend en rijdt nog 4 koersen. Ik ben grote lazkano fan. Ik hoop dat hij nog gaat schitteren. Maar ik begrijp dat je een wissel met Lazkano overweegt.
Nu al paniek... mss wachten tot na strade en dan eens bekijken
wachten
Ja zou ik wel doen eigenlijk