Akkoord, heel sterk team. Kan ook natuurlijk de kant uit waarin het niet zo helder is wie er nu voor winst gaat, wie de kopman is en zo. Ik zie vooral Pedersen en Milan als twee dezelfde types die wel eens in mekaars vaarwater kunnen komen. Hoewel het mij wel een ploeg is waar ze mekaar veel gunnen, à la Visma. Dat gevoel heb ik dus totaal niet bij Red Bull.
(Te) Veel keuze inderdaad... (Denk ook aan Škujins vorig jaar)
Zolang we geen data hebben, kunnen we enkel speculeren over zijn capaciteiten natuurlijk. De wedstrijden die nu op zijn programma staan, zie ik hem wel als kanshebber. Misschien met uitzondering van Roubaix. Maar ik ga er niet raar van opkijken als Milan MSR wint.Dat terzijde, gaat hij wrs te duur zijn voor het aantal koersen die hij wrs gaat rijden.
Akkoord, heel sterk team. Kan ook natuurlijk de kant uit waarin het niet zo helder is wie er nu voor winst gaat, wie de kopman is en zo. Ik zie vooral Pedersen en Milan als twee dezelfde types die wel eens in mekaars vaarwater kunnen komen. Hoewel het mij wel een ploeg is waar ze mekaar veel gunnen, à la Visma. Dat gevoel heb ik dus totaal niet bij Red Bull.
(Te) Veel keuze inderdaad... (Denk ook aan Škujins vorig jaar)