Dit was de snelste RVV ooit 44,99k’/u t.o.v. jaar 44,48km/u.Op de Koppenberg KOM voor Tadej in 1 min. 38 sec dat is 12+sec .sneller dan Asgreen in 2021 dacht ik.Dit is een uitzonderlijk talent die zijn gelijke niet kent.Wout had ook een KOM en wordt steeds beter ,maar tegen Pogy is niets te beginnen.
Bij de meeste was MVDP de favoriet ,maar morfologisch heeft Tadej een bonus en dat gom je niet weg.Ik zeg al weken Pogy wint de RVV en PARIJS ROUBAIX.!Dit wonder zet ik naast Merckx.In PARIJS ROUBAIX heb je de factor geluk nodig : lek,vallen .en een portie durf om vol te vlammen over de kasseien.
De verwachte winnaar,Tadej weegt 10 tot 12 kg minder dan MVDP ,wout en Pedersen.Dat is nu eenmaal de morfologische natuurwet.Volgende week is totaal anders.Daar moet je geluk hebben dat je geen pech hebt en volle bak over de kasseien
Dankzij Pogacar komt hij nu toch op 2,5 points per million... Toch wel een van de grootste flops van dit voorjaar. Denk dat veel wielermanagers toch meer van hem verwacht hadden.
De stijgende lijn die k paar dagen geleden aanhaalde zet zich voort gevaarlijke outsider roubaix en Amstel en dat ie der Brabantse pijl maar bijpakt haha
Dit was de snelste RVV ooit 44,99k’/u t.o.v. jaar 44,48km/u.Op de Koppenberg KOM voor Tadej in 1 min. 38 sec dat is 12+sec .sneller dan Asgreen in 2021 dacht ik.Dit is een uitzonderlijk talent die zijn gelijke niet kent.Wout had ook een KOM en wordt steeds beter ,maar tegen Pogy is niets te beginnen.
Naberman DNF...
Bij de meeste was MVDP de favoriet ,maar morfologisch heeft Tadej een bonus en dat gom je niet weg.Ik zeg al weken Pogy wint de RVV en PARIJS ROUBAIX.!Dit wonder zet ik naast Merckx.In PARIJS ROUBAIX heb je de factor geluk nodig : lek,vallen .en een portie durf om vol te vlammen over de kasseien.
De verwachte winnaar,Tadej weegt 10 tot 12 kg minder dan MVDP ,wout en Pedersen.Dat is nu eenmaal de morfologische natuurwet.Volgende week is totaal anders.Daar moet je geluk hebben dat je geen pech hebt en volle bak over de kasseien
Iemand die weet wat er met NARVÁEZ is gebeurd?
Mohoric 21ste geeft me hoop voor de komende weken
Iemand een idee waarom De Bondt niet gefinisht is?
Voorlopig de eerste 5 renners in mijn team
En hij is er weer vandoor de Pogi, de spanning is te snijden voor de mannen die er achter komen 🫣🫣
Mooiste ronde in jaren.
Man man, vdp als een raket op de kwaremont. Die kwam van ver.
Van Aert rijdt best ver vanachter in het peloton. Raar?
Valpartij Van der Poel. Gaat dit gevolgen hebben?
Camion van Deleersnyder netjes geposteerd naast het parcours in Wielsbeke. Knap gedaan Victor!
Arkea onsportief
Mohoric hangt er nog aan.