Logisch dat hij koersen als E3 en RVV zou skippen om optimaal te presteren in andere koersen. Ik ben echter akkoord dat Bora niet de goede ploeg is voor hem, hij is wel een champs-elysees winnaar en moet begot op kop rijden in de Omloop, voor wie uperhaupt?
Elk jaar hetzelfde met Meeus, vooraf staat hij op elke startlijst, maar blijkt dan vaak niet te starten of niet te finishen. Zijn wedstrijden zijn duidelijk KBK, G-W en PR. Is ook zo uitgesproken door hem en buiten die 3 wedstrijden heeft hij nog nooit een deftig resultaat gereden in het voorjaar.Als wielermanager moet je hier door kunnen kijken soms.
De logische verklaring zal zijn dat hij alles op Roubaix wil zetten. Maar ik denk dat het ondertussen duidelijk is dat hij zo snel mogelijk naar een andere ploeg moet, die wel in hel gelooft....
Logisch dat hij koersen als E3 en RVV zou skippen om optimaal te presteren in andere koersen. Ik ben echter akkoord dat Bora niet de goede ploeg is voor hem, hij is wel een champs-elysees winnaar en moet begot op kop rijden in de Omloop, voor wie uperhaupt?
Elk jaar hetzelfde met Meeus, vooraf staat hij op elke startlijst, maar blijkt dan vaak niet te starten of niet te finishen. Zijn wedstrijden zijn duidelijk KBK, G-W en PR. Is ook zo uitgesproken door hem en buiten die 3 wedstrijden heeft hij nog nooit een deftig resultaat gereden in het voorjaar. Als wielermanager moet je hier door kunnen kijken soms.
De logische verklaring zal zijn dat hij alles op Roubaix wil zetten. Maar ik denk dat het ondertussen duidelijk is dat hij zo snel mogelijk naar een andere ploeg moet, die wel in hel gelooft....
Tenzij er iets is dat wij niet weten natuurlijk..