Een renner waar ik nog over aan het twijfelen ben, rijd niet nokere en ben erover aan het nadenken om hem thuis te laten. Wat denken jullie?PS: Heb voorlopig al Pedersen en Philipsen voor de sprint + nog 2-3 kleine namen.
Als Merlier de volgende 3 sprints in de UAE tour weer vlotjes wint zoals vorig jaar zullen er weer veel mensen merlier pakken ipv Milan en zo blijft dat maar doorgaan. Mijn boodschap is wacht dus nog ff programmas en de komende koersen af en alles zal al een stukje duidelijker worden
Ik had Merlier ook eerst in m’n team. Heb ondertussen toch Milan erin gezet. Zoals Olivier zegt, moest Merlier bepaalde wedstrijden aan zijn programma toevoegen overweeg ik hem mss weer
Als hij bredene-Koksijde en/of ronde van Limburg niet rijdt, dan neem ik hem niet en vice versa. Ik neig momenteel naar Philipsen + Milan als sprinters, aangevuld met een 3e die ik dan kopman kan maken in Bredene-Koksijde. Met Merlier erbij zit er dan teveel budget in sprinters naar wat de sprintkoersen opleveren.
Ja dat denk ik wel, als het op een sprint neerkomt en ze zitten er beide nog bij, gaan ze voor Milan gaan. Bovendien denk ik dat Milan meer sprinter is als Philipsen, en maak ik hem wellicht kopman in BDP en KBK.
Zoals steeds bij Trek,MSR.RVV EN PR voor Mads. KBK,GW ,BDP voor Milan en E3 afhankelijk van de situatie of lotje trek. Trek zal hetzelf moeten beslissen.Ik denk dat MSR, RVV nog iets te zwaar is voor Milan.Met de grote 3 erbij, behalve MSR. daar 2.Alles zal afhangen van de situaties in de klassiekers,Je weet nooit wat er gebeurd.
Als Merlier de volgende 3 sprints in de UAE tour weer vlotjes wint zoals vorig jaar zullen er weer veel mensen merlier pakken ipv Milan en zo blijft dat maar doorgaan. Mijn boodschap is wacht dus nog ff programmas en de komende koersen af en alles zal al een stukje duidelijker worden
Ik had Merlier ook eerst in m’n team. Heb ondertussen toch Milan erin gezet. Zoals Olivier zegt, moest Merlier bepaalde wedstrijden aan zijn programma toevoegen overweeg ik hem mss weer
Als hij bredene-Koksijde en/of ronde van Limburg niet rijdt, dan neem ik hem niet en vice versa. Ik neig momenteel naar Philipsen + Milan als sprinters, aangevuld met een 3e die ik dan kopman kan maken in Bredene-Koksijde. Met Merlier erbij zit er dan teveel budget in sprinters naar wat de sprintkoersen opleveren.
Ik laat hem thuis
Merlier?
Ja
neen