Wat Bittner betreft,Heb even gedacht hem te selecteren, ook al omdat zijn ploeg Limburg rijdt (waar weinig andere sprinters deelnemen). Maar ben van gedacht veranderd toen ik zag dat ook Jacobsen, Degenkolb en Van Uwen bij zijn ploeg rijden. Niet overtuigd dat Pavel vaak als spits zal uitgespeeld worden.
Heb even getwijfeld om Bittner te nemen. Zijn ploeg rijdt immers ook Limburg, waar weinig andere sterke sprinters aanwezig zullen zijn. Maar Pavel Bittner heeft in zijn ploeg al concurentie van Degenkolb, Jacobsen en Van Uden. Ben niet zeker dat hij vaak als kopman voor de sprint zal uitgespeeld worden.
Het is denk ik nog even koffiedik kijken welke ploegen aan de start gaan staan. Op dit moment staan er voor 2025 de kleine ploegen er op. 2024 leert ons iets (https://www.procyclingstats.com/race/ronde-van-limburg/2024/startlist) maar ik denk dat Flanders Classics wel nog hoger mikt door de agendaverandering. Daarnaast misschien niet onbelangrijk is dat Lidl nu als medesponsor wordt ingezet in deze race, dus Lidl-Trek lijkt me ook wel een kanshebber om daar te starten.
Programma's afwachten en iemand nemen die punten kan pakken in Samyn, Nokere, Bredene, Schelde, Limburg rijdt. Zo'n sprinters kan je ook in de 3m categorie vinden.
Mikhels wel heel groot talent. Vorig jaar 10e in Roubaix op 20 jarige leeftijd. En 3e op EK weg in zolder in sprint met grote kanonnen. Leuke renner. Maar 3M was leuker geweest, maar dat was hij vorig jaar al.
Wat Bittner betreft, Heb even gedacht hem te selecteren, ook al omdat zijn ploeg Limburg rijdt (waar weinig andere sprinters deelnemen). Maar ben van gedacht veranderd toen ik zag dat ook Jacobsen, Degenkolb en Van Uwen bij zijn ploeg rijden. Niet overtuigd dat Pavel vaak als spits zal uitgespeeld worden.
Stel je vraag
Pavel Bittner
Programma's afwachten en iemand nemen die punten kan pakken in Samyn, Nokere, Bredene, Schelde, Limburg rijdt. Zo'n sprinters kan je ook in de 3m categorie vinden.
Welke rol zouden ze vervullen in je team? Als in: waar zou één van hen punten moeten pakken?
geen van beiden, vele betere opties mogelijk