Zijn programma: OHN - CBDP - DDV - RVV
Ik wou eens polsen naar jullie meningen omtrent Morgado, ik vind het een tamelijk krap programma maar i/h interview zegt hij "in flanders". Het zou dus evt kunnen dat hij de Strade/MSR nog rijdt, maar dat weet ik dus niet. Hij ligt bij mij in de weegschaal met Pithie-Meeus-Magnier waarbij ik vooral Pithie & Meeus zie hoger scoren door hun uitgebreider programma.
Wat denken jullie, verdient hij een plekje in jullie ploeg?
Ik vind het lastig. Voor mij iemand die echt een topper in wording is in de klassiekers en dus echt een grote kanshebber op top 5 in elke kasseiklassieker. Denk je niet dat er toch nog wedstrijden in Vlaanderen toegevoegd gaan worden? Zou toch zonde zijn als UAE zijnde om deze man zo weinig te laten rijden in Vlaanderen.
Op PCS staat Laigueglia ook toegevoegd, zou hij dan geen Strade en San Remo doen?
Bij mij is er maar 1 heikel punt en dat is programma, als het effectief enkel deze 4 koersen worden dan ga ik zijn plek in mijn team nog eens heroverwegen.
pff ja het is lastig. Hij is in orde, maar stel hij rijdt alleen de koersen die je vermeld hebt denk ik idd dat een Meeus/Pithie meer gaan scoren. Maar hij wordt wel interessanter nu. Persoonlijk zou ik hem wel al voor Magnier zetten, maar ik zal één van de enige zijn denk ik.