Ik heb een gek idee om MVDP te skippen, programma is vrij beperkt en zal zich dit jaar vooral terug willen richten op MTB en is daarom enkel geïnteresseerd in de monumenten.
Dus ipv MVDP en een 3M start ik met Pidcock en Wellens (of Mohoric) die ik anders niet in mijn team heb, na MSR wissel ik waarschijnlijk Pidcock voor Powless (of Madouas) vlaamse en ardennenklassiekers combineren, of Pidcock moest toch beslissen de vlaamse klassiekers rijden ? (tegen dan zal RCS wel een beslissing hebben genomen ivm de giro wildcards)
worst case MVDP doet toch GW en Amstel en scoort 400P+
Ik heb MVDP nu geschat op 309P, lijkt me realistisch, ik verwacht van Pidcock 130P t.e.m. MSR en van Wellens 150P in totaal, ik tel de transfer van Powless ook al mee en schat hem op +-100P dus dat zijn dan 380P en kom zo vrij dicht bij mijn worst case scenario.
Ga ik hiermee winnen ? Nee
Is dit een goed plan ? Waarschijnlijk ook niet
Het voordeel lijkt me vooral te zitten in het feit dat ik na MSR kan zien wie er goed is en geen zorgen moet maken dat ik een Merlier of andere topper mis door bv alsnog een Laporte (als die toch goed lijkt te zijn) erin transfereer.
Ik twijfel over hetzelfde.
Ik heb Merlier op dit moment niet. Ik overweeg ook om MVDP er uit te halen er hiervoor Merlier + een goede 6M er in te brengen. Zou kunnen dat die meer punten halen. Maar de moeilijkheid is dat het een gok blijft.