Narvaez staat voorlopig in mijn team maar ben niet volledig overtuigd aangezien hij niet altijd doorrijd en voor Wellens zou ik 1 van mijn 3m moeten vervangen door een 2m hiervoor dacht ik Finn Fisher Black te vervangen door Kubis. Ik hier graag jullie mening hierover!
Alvast bedankt
Stel je vraag
Narvaez + 3m
Wellens + 2m
Ik kies voor Narvaez voorlopig en heb ook uiteraard Novak Domen in de ploeg staan voor bonus punten van Pogi, met deze 2 extra renners van UAE ben je goed gecoverd denk ik
Ik denk dat het een nadeel is voor Wellens dat Pogacar meerijdt in E3 & RVV... Hij gaat sws ergens moeten knechten en in koersen als E3 moet hij het hebben van een aanval omdat z'n sprint niet top is, hij gaat echter gevangen zitten om aan te vallen, want hij moet Pogi ondersteunen. Narvaez heeft het voordeel dat hij (achter Pogi) nog naar een mooie ereplaats kan & zal sprinten. Het programma van Narvaez spreekt me echt aan en is daarom nog geen 1 seconde uit m'n team geweest.
Ik zat met hetzelfde dilemma maar ik neig toch meer naar Narvaez. Wellens rijdt geen Strade en rijdt vermoedelijk wel een goed openingsweekend maar daarna zal het toch vaak voor Pogacar zijn denk ik. Narvaez voor een miljoen goedkoper lijkt me beter.