Hij heeft nu 3 koersen bevestigd (MSR, RVV, PR) en nog 3 onzeker (E3, GW, DVV) volgens Sporza.
Als je puntentechnisch gaat kijken, moet het streefdoel 30 ppm zijn, dus 360 pt in zijn geval. Met de 3 monumenten zijn max 300 pt te verdienen en er staat ook nog eens ene Pogacar aan elke start.
Zelfs met een extra koers erbij, moet hij 3x Pogacar verslaan en 2e worden in die 4e koers om zijn 12M waard te zijn. Of bekijk ik dit van een verkeerd standpunt?
Gebruik je verstand hou het simpel ,de 3 grote van daaruit bouwen dan moet je niet die rekensommen maken ,laat staan de transfertaktiek.Als je 1 thuislaat bv. Mattheui 12M,dan ben je sowieso 2 transfers kwijt en de winnaar is degene die zolang mogelijk de 5 transfers behoud.De kleine koersen en het Ardennenluik gaat beslissen ,dat heb ik uit ervaring meegemaakt vorig jaar .Ik had toen wisselende transfers gedaan met Wout 2 transfers weg en dan gebeurt het de massale valpartijen,en dan sta je daar van 4 de plaats naar uiteindelijk 242 ste plaats.