Als Q36.5 geen wildcard krijgt voor de giro, rijdt Pidcock ook wat Vlaamse klassiekers en lijkt hij me eerder een musthave. Er zijn nog 3 wildcards te verdelen waaronder Tudor (sponsor van de giro) en 2 Italiaanse ploegen (die er altijd bij zijn). Het lijkt me toch dat Q36.5 er dan naast gaat vallen en Pidcock toch wat meer koersen gaan rijden. Hopelijk is daar snel meer duidelijkheid over. De Giro heeft nu nog een extra wildcard gevraagd maar denk niet dat UCI dat gaat goedkeuren.
top of page
bottom of page
Ik heb een dilemma,ik moet kiezen tussen De Lie,Benoot ofTeuns ,als je louter het programma volgt neig ik naar Benoot ,die rijdt er 10,Teuns 8en De Lie 9 maar De Lie zie ik alleen scoren in Le Samyn enCDBP,terwijl de andere ook de Waalse klassiekers rijden ,dus opteer ik Benoot voor de ploegpunten en steun voor Wout.En kan zelf ook goede resultaten rijden.
Komen binnen was ik vergeten te typen,kijk maar goed ,als je een willekeurig artikel wil lezen ,het staat rechts
Ik ben thuis nu ,en ik moet mijn ploeg voor de manager en Goudenklassiekers nu in orde maken ,want het wordt de volgende dagen druk met het werk. Dus kan ik vrijdagavond gewoon nakijken en nog eventueel een aanpassing doen .Ik ben zo goed als klaar.
Jawel hoor ,bron Sporza,de programma’s van Wout ,Milan en Pidcock.Geen wildcard
En ook BP.
Reden dat het zolang duurt voordat de wildcards aangekondigd worden, is omdat UCI overweegt een extra wildcard toe te voegen aan alle grote rondes, en krijgen wellicht Tudor + Q36.5 + de 2 Italiaanse teams in de Giro. Hoe langer het duurt, hoe meer ik neig te geloven dat Pidcock wél naar de Giro gaat.
Inderdaad, ze geven sowieso de voorkeur aan Tudor met Alaphilippe en/of Hirschi.