Filippo Ganna heb ik hier nog maar één keer terloops zien passeren denk ik. Hij staat 6m geprijsd wat niet niks is. Hij rijdt volgens pcs ook alleen msr en pr net zoals in 2023, toen hij dat best succesvol deed. In dat jaar reed hij er echter nog een 3-tal in Vlaanderen waaronder een deftige E3.
Ik twijfel om hem te brengen owv zijn beperkte programma. Als je hem vergelijkt met andere 6m'pjes, die vaker genoemd worden, dan lijkt het me te overwegen.
Thoughts?
Zijn sprint in de Algarve doet alvast het beste verhopen 😉.
Ik vind hem net te duur, ik zie 2 koersen waar hij goed kan scoren en dat zijn MSR en PR. MSR kan alle kanten op gaan qua koersverloop (solo/sprint/...) en in PR kan ook veel mislopen. Ik vind het dus een risico om hem te nemen zeker omdat ik Stuyven & Narvaez boven hem plaats. Maar hij is zeker het gokje waard.
Betreft het programma: Ganna zal bovenop MSR en Roubaix nog 2 of 3 andere voorjaarswedstrijden rijden. Maw een programma dat sterk vergelijkbaar is met 2024
https://bici.pro/training/preparazione/sanremo-roubaix-tour-2025-ganna-prende-forma/
Maar zijn tijdrit niet echt