Alles hangt af van de prijs bij zulke jonge talenten als hem. Hannes heeft vaak de neiging om renners die net ontbolsteren onnodig extreem duur te maken
Pithie viel dit jaar minder positief op in TDU en CEGORR dan vorig jaar.
Hij zal niet super duur zijn.
Moet wel gezegd: Hype is altijd een beslissende factor in de populariteit van een renner.
Daar wordt in de waardebepaling rekening mee gehouden.
Daarom wordt zijn kost nipt hoger ingesteld dan zijn realistische waarde.
Maar net niet hoog genoeg om de FOMO uit te schakelen.
Met een waarde van 5 miljoen zullen de meeste managers hem niet durven thuis laten, wetende dat het merendeel van de andere wielermanager-deelnemers hem selecteren.
TDU was hij gewoon een pion voor de trein van Welsford. In CEGORR vond ik hem net wel sterk. Hij en Strong waren zowat de enige sprinters die niet gelost werden op de bepalende klim.
Hij blijft een gokje, maar kan goed uitpakken lijkt me. Vermoedelijk zal hij wel wat gaan kosten.Persoonlijk denk ik dat ik er af blijf aangezien zijn (waarschijnlijk) hoge kost en moeilijk programma.
Als hij nog een klein stapje heeft gezet tegen over vorig jaar, zeker! was vorig jaar overal bij de 5 beste naar mijn mening, hij had gewoon nog te weinig body voor de laatste 30km goed uit de pedalen te kunnen komen.
Alles hangt af van de prijs bij zulke jonge talenten als hem. Hannes heeft vaak de neiging om renners die net ontbolsteren onnodig extreem duur te maken
Ik durf geen namen meer te noemen sinds dat ik weet dat hannes tahon hier alles leest en de finale prijzen nog moet bepalen.
Programma volgens PCS:
Milano-Sanremo
E3 Saxo Classic
Gent-Wevelgem in Flanders Fields
Dwars door Vlaanderen - A travers la Flandre
Ronde van Vlaanderen
Paris-Roubaix
Schoon koerskes, maar er zijn in die wedstrijden nog andere mannen
Hij blijft een gokje, maar kan goed uitpakken lijkt me. Vermoedelijk zal hij wel wat gaan kosten. Persoonlijk denk ik dat ik er af blijf aangezien zijn (waarschijnlijk) hoge kost en moeilijk programma.
Zal een 6 miljoentje worden zeker? Voor die prijs zeker nog te overwegen.
Als hij nog een klein stapje heeft gezet tegen over vorig jaar, zeker! was vorig jaar overal bij de 5 beste naar mijn mening, hij had gewoon nog te weinig body voor de laatste 30km goed uit de pedalen te kunnen komen.