Ik den dat je hier te veel risico neemt. Ikzelf heb al sowieso niet zo veel vertrouwen in Kooij om al te veel punten te pakken in de ritten die hij rijdt. Het kan werken maar ik denk gewoon dat je veel te veel dure mannen moet opgeven om hem er in te brengen. Zelfs een dubbele transfer wordt moeilijk als je zo veel mogelijk uit je renners wilt halen. Ik denk dat ik hem er vanaf het begin in steek en dan wel zie wat ik met hem doe.
Ik denk dat er misschien muziek zit in een sprinter dat vroeg piekt voor KBK+Samyn+Nokere+Bredene om deze dan te wisselen voor MVDP, maar dit zijn meestal iets goedkopere renners. Dus een dubbele transfer of budget over houden.Dit zou(den) dan renners als Magnier, Mozzato, Thijssen, Fretin, Bittner, Theuns etc kunnen zijn.Zijn ook wel allemaal non-WT koersen dus niet al teveel puntenpotentieel, maar als het je een kopman oplevert, why not.
Neem Mathieu maar van in het begin, kan zijn dat hij ook GW rijdt en dan sta je voor de keuze of je Kooij moet houden of MVDP moet nemen (normaal altijd vdp maar toch)
Plannetjes vereisen meestal teveel meeval, ik zou er op voorhand niet teveel maken eigenlijk het is zo al onvoorspelbaar genoeg.
Ik den dat je hier te veel risico neemt. Ikzelf heb al sowieso niet zo veel vertrouwen in Kooij om al te veel punten te pakken in de ritten die hij rijdt. Het kan werken maar ik denk gewoon dat je veel te veel dure mannen moet opgeven om hem er in te brengen. Zelfs een dubbele transfer wordt moeilijk als je zo veel mogelijk uit je renners wilt halen. Ik denk dat ik hem er vanaf het begin in steek en dan wel zie wat ik met hem doe.
Misschien ik denk ik dat dit wel kan.
Pidcock.T 8M -> ? (naar keuze zorg wel dat je iemand van 5M kiest)
2,5M op de bank (of hoe je het moet noemen)
Pidcock rijd voor de Ronde van Vlaanderen:
Omloop.N, Strade.B, Milaan.S
Als je 3M over houdt op het begin
3M+2,5M=5,5M
Dan kun je Jorgeson.M -> Mathieu.d.v.P
Jorgeson rijd voor de Ronde van Vlaanderen
Omloop.N, Kuurne.B.K, E3.S, Dwars.V
Voorlopig 4 koersen op de planning: 3 monumenten en e3. Die kan nooit meer punten halen dan Philipsen 🙂.
Ik denk dat er misschien muziek zit in een sprinter dat vroeg piekt voor KBK+Samyn+Nokere+Bredene om deze dan te wisselen voor MVDP, maar dit zijn meestal iets goedkopere renners. Dus een dubbele transfer of budget over houden. Dit zou(den) dan renners als Magnier, Mozzato, Thijssen, Fretin, Bittner, Theuns etc kunnen zijn. Zijn ook wel allemaal non-WT koersen dus niet al teveel puntenpotentieel, maar als het je een kopman oplevert, why not.
Neem Mathieu maar van in het begin, kan zijn dat hij ook GW rijdt en dan sta je voor de keuze of je Kooij moet houden of MVDP moet nemen (normaal altijd vdp maar toch)