Mooi toch dat we dit kunnen meemaken. We mogen dit jaar gaan aanschouwen hoe hij in de top 10 lijst van all time riders gaat opduiken. Staat nu 17e all time volgens pcs.
Ik wou het eigenlijk nt delen, maar jawel ... Arvid De Kleijn vind ik nog een grote optie om de sprintkoersen te vullen. Hij had vorig seizoen pech met positionering en is intrinsiek top.
Misschien is dat voorlopig, ik denk dat Tudor ook nog moet toegevoegd worden aan de kleinere koersen en mss pas dan dat het bekend gemaakt wordt dat hij zal starten, ik neem alvast de gok.
"Moeten hebben" is relatief, de grote drie + Philipsen vind ik wel must haves. De Lie/ Laporte kan je evt nog anders invullen maar zullen wel veel punten halen.
Ik wil niet vals bescheiden zijn of zo, maar of ik inhoudelijk een verrijking zou zijn weet ik zo nog niet. Heb niet bepaald het beste track record de laatste twee jaren 😅
Dat gezegd zijnde, mag dat voor mij wel. Ik denk graag mee en 't is sowieso tof om over de koers te babbelen.
Alleen weet ik niet hoe we telefoonnummers gaan uitwisselen. Heb geen sociale media tag die ik je kan geven, aangezien ik nergens op zit😅
Een ploeg zonder MVDP is wel durven, maar Pogi doet wel alles mee wat hij doet. Benieuwd of MVDP zijn programma nog gaat uitbreiden
Arendsman natuurlijk
Ik wou het eigenlijk nt delen, maar jawel ... Arvid De Kleijn vind ik nog een grote optie om de sprintkoersen te vullen. Hij had vorig seizoen pech met positionering en is intrinsiek top.
"Moeten hebben" is relatief, de grote drie + Philipsen vind ik wel must haves. De Lie/ Laporte kan je evt nog anders invullen maar zullen wel veel punten halen.
Dat is geen certitude.
Er is volgens mij maar 1 renner die je echt MOET hebben om t spel te winnen (als hij niet valt).
Ik veronderstel dat iedereen wel weet over wie ik t heb.