Als je de voorlopige startlijst bekijkt van de Ronde van Limburg vraag je jezelf toch af wat deze komt doen in de Sporza Wielermanager? Dan was de GP Criquielion zelfs een waardevollere toevoeging geweest...
Deze wedstrijd hadden ze nooit moeten bijdoen,er zijn er andere GP Denain,GP Criquellion om respect te tonen voor deze te vroeg overleden topcoureur ,Wereldkampioen in 1982 op de Montjuich!
En dan de schande van Ronse 1988,Claude werd door Steve Bauer gewoon in de nadars geduwd ,uiteindelijke winnaar Maurizio Fondriest. Hij was op weg naar zijn 2 de wereldtitel.
Buiten Kubis zie ik enkel Jeanniere, Menten of mss Moschetti die in sommige ploegen zullen staan. Maar de meeste zullen gwn 0 renners aan de start hebben met deze voorlopige startlijst. Degene die hier een kopman hebben in de top 5 (Kubis) zullen toch groot voordeel hebben.
Zie de meerwaarde van deze rit toe te voegen ook niet echt...
Die is inderdaad veel meer op zijn plaats in de Wielermanager. Overigens ook gewoon een .Pro koers waarbij dus betere ploegen aan de start staan in tegenstelling tot Samyn of RvLimburg die maar 1.1 zijn. Criquelion of Monseré erin zou het dan echter ook weer leuk maken, dan moet je echt wel al plaats beginnen maken voor renners van Lotto, Cofidis, IPT, Total, etc. Aangezien die koersen zo vroeg in de kalender zijn, creëer je meteen ook de mogelijkheid voor transferplannen waarbij je start met 5-6m op overschot om een 3-4-5m renner te upgraden.
Lijkt me ongezien zwak en ook nog niet compleet met aantal ploegen. In ieder geval niet veelbelovend hoe het er nu uitziet.Kubis zal ons moeten redden.
Deze wedstrijd hadden ze nooit moeten bijdoen,er zijn er andere GP Denain,GP Criquellion om respect te tonen voor deze te vroeg overleden topcoureur ,Wereldkampioen in 1982 op de Montjuich!
Ben aan het twijfelen geslagen om Svrcek (sleutelbeen gebroken in MSR) te vervangen door Braet. (ik heb die 2 M extra op de bank).
Ik moet vandaag wel beslissen, want Braet rijdt ook De Panna.
Buiten Kubis zie ik enkel Jeanniere, Menten of mss Moschetti die in sommige ploegen zullen staan. Maar de meeste zullen gwn 0 renners aan de start hebben met deze voorlopige startlijst. Degene die hier een kopman hebben in de top 5 (Kubis) zullen toch groot voordeel hebben.
Zie de meerwaarde van deze rit toe te voegen ook niet echt...
of Denain, heeft er ook al in gestaan
daar komen nog wel wat teams bij tzijn er nu maar 16 vorig jaar 20
Zijn die ploegen definitief? Vooraf stond Picnic PostNL er ook nog tussen. Nog even afwachten lijkt me.
Lijkt me ongezien zwak en ook nog niet compleet met aantal ploegen. In ieder geval niet veelbelovend hoe het er nu uitziet. Kubis zal ons moeten redden.
Dit zal de reden zijn: https://www.flandersclassics.be/nl/nieuws/ronde-van-limburg-de-brabantse-pijl-nieuwe-datum