Ik heb dat filmpje van die speker nu een paar keer zien passeren. Wat bezielt zo'n eikel, vraag ik me af.
Je gaat naar de koers kijken en je hebt het voorrecht om een fenomeen een kunststukje te zien opvoeren. En wat doe je? Je spuwt.
Ik ben blij dat ik later tegen mijn kleinkinderen kan zeggen dat ik Wout, Pogi en Mathieu in het echt zien rijden heb. Hij kan zijn kleinkinderen uitleggen waarom hij ernaar gespuwd heeft.
In elke tak van sport heb je van die oetlullen die de sport in het algemeen willen bekladden.Opsporen en verbannen.Deze persoon is geen wielerliefhebber.Als je zo’n fenomenen als MVDP of een Pogacar ,Wout ,Remco enz…ziet voorbij rijden daar moet je respect en bewondering voor hebben.Leve de trouwe wielerliefhebber.
Wat een lul! Maar er staan duizenden mensen langs de straat en daar zal dan wel een exemplaar tussen zitten die ergens een herselceletende amoebe heeft opgelopen. Gelukkig is het merendeel van de liefhebbers wel sportief en blij om dit soort fenomenaal atletisch vernuft te mogen aanschouwen. Laat ons die droplul dus maar gauw doodzwijgen.