Collega wielermanagers.
De deadline nadert en ik zit toch nog met een twijfelgeval ondanks ik al enkele dagen zeker ben van mijn team.
Tim Wellens, wat doe ik hiermee. Zelf fan van Tim en verwacht hem wel vrij mooie ereplaatsen te rijden, ondanks Pogi als absolute kopman.
Wellens is steeds een vaste waarde in mijn team, met een mooi aantal punten zonder echte uitschieters. Vind het persoonlijk moeilijk om hem niet te nemen.
De andere mogelijkheid is Narvaez + een 2m te upgraden naar De Schuyteneer.
Wat gaat Narvaez doen in België, met Pogi als kopman. Krijgt hij een meer vrije rol dan Wellens die de klassiekers uit zijn broekzak kent om Pogi bij te staan?
De fomo bij Narvaez speelt ook een rol. Ik wil de boot niet missen t.o.v. 3/4e van de managers die hem wel hebben gekozen.
Samengevat, wie pakt de meeste punten: Wellens + 2m of een Narvaez + De Schuyteneer?
Ik post bewust geen poll, omdat ik graag kwalitatieve input heb die een beetje onderbouwd is, dan kwantitatieve input zonder meningen 😉
Bedankt voor jullie reacties alvast.
Ps.: Voorlopig heb ik Wellens in mijn team + 2 miljoentje.
Ik verwacht heel veel van Narvaez dit voorjaar, lijkt me omwille van zijn prijs net iets interessanter dan Wellens.
Ik sluit me aan bij de rest. 7M is te duur voor mij wat Wellens betreft al denk ik dat hij weer goed en stabiel zal scoren.
Ikzelf ben al sinds zijn Ineos-periode grote fan van Narvaez waar hij vaak al sterk maar onbezonnen rondreed in de klassiekers. Ik verwacht dat hij nog beter voor de dag zal komen binnen UAE.
Langs de andere kant ben ik minder overtuigd van een De Schuyteneer. Ik vrees dat hij nog wat zal tekortkomen maar dat is enkel gebaseerd op een gevoel.
Het verschil tussen de 2 is voor mij dat ik verwacht dat Wellens eerder contstant gaat scoren waarbij Narvaez wel eens sommige uitschieters kan hebben. Voor mij zijn die uitschieters belangrijker en hij is een miljoentje goedkoper dan Wellens dus vandaar mijn keuze voor Narveaz (eerste keer dat ik Wellens er niet in heb staan)
Ik kies dan voor narvaez, reed de laaste jaren ook enkele klassiekers bij ineos en was toch altijd heel sterk daar, nu bij UAE gaat hij er meer rijden en verwacht ik dat hij terug meedoet vooraan. Ik denk dat hij meer punten neemt of wellens