Vorig jaar heb ik een zwaar ongeval gehad. Met geheugenverlies als gevolg. Helaas kan ik mij van de laatste drie tot vijf jaar bijzonder weinig herinneren. De doktors raadden mij aan om oude hobbies terug op te pikken en contact te leggen met oude bekenden. Dit zou kunnen helpen in mijn herstel. Mijn vrouw verwees mij door naar dit forum. Waar ik bijzonder hoog aangeschreven sta en waar ik zelfs tot kalief werd verkozen.
Tot mijn grote spijt is ook dit hele gebeuren een groot zwart gat in mijn herinneringen. De passie voor de wielersport stroomt wel nog steeds door mijn bloed.
Ik kijk er dus met heel mijn hart om met andere kenners over deze prachtige sport te kunnen discussiëren.
Dus voor jullie is dit een blij terugzien. Voor mij hopelijk een hulp in mijn herstel
Met vriendelijke groet
Kalief Roze Remo
Daar is mijn maat,ik ben blij dat je terug iets laat horen.Zeker weten je krijgt alle hulp en vraag maar wat je wilt weten en doe het rustig aan naar herstel toe.Ik en de andere hebben u gemist.Vrolijk Pasen en geniet van de kleine momenten.😍😄