Voor de samenstelling van mijn team twijfel ik nog over een verdeling van 7M in totaal over 2 renners te verdelen.
Magnier heb ik nog niet in mijn ploeg en heb toch een stuk FOMO bij hem aangezien hij toch al wat bewezen heeft en hij ook als hele goeie coureur gezien wordt. Magnier zou ik dan nog moeten koppelen met een 2M, nog geen idee wie van deze namen. (Zambanini, Kubis, Pluimers, Donaldson)
Aan de andere kant denk ik ook aan een andere piste 4M + 3M. Hier denk ik voor 4M aan (Bittner, Blackmore, Jeanniere, Laurance, Vacek, Turner, F. Vermeersch, Waerenskjold) & voor 3M is het nog niet zo duidelijk maar denk ik aan (Baroncini, Behrens, Per Strand Hagenes, Teutenberg, Capiot, De Schuyteneer, Govekar, Kielich, Watson)
Cave: er kunnen namen niet vernoemd zijn maar dan heb ik ze al in mijn team of heb ik er nog niet over nagedacht
Hebben jullie tips/een antwoord op mijn vraag? Altijd welkom, hartelijk dank!
Ik neem Magnier mee, maar eerder omdat ik niet in De Lie en zijn programma geloof en ik hem als kopman in Samyn kan uitspelen.
Ik zou altijd voor Magnier gaan, momenteel mist hij net mijn team maar heb ook heel wat FOMO voor hem. Hij is super rap en kan verrassen in de Omloop mss al of G-W/ MSR. Ook is hij een "zekerheid" op punten in le samyn zonder ongelukken.
Ik ga voor Magnier,die is snel maar kan ook goed de heuvels verteren en dat in combinatie met een pluimers bv.of een andere van 2 M.