Ik heb de race niet gezien, maar ik hoorde dat hij op 20k vd meet een fietswissel deed maar toch terugkwam. En dat hij in de laatste (of voorlaatste??) rechte lijn uit zijn pedaal ging en daardoor positie verloor. Het heeft dan toch niks met vorm te maken. Dus transfer likkt niet aan de orde.
70 km gekeken en klopt, had bovendien ook pech dat de volgwagen ver achteraan zat omdat De Schuyteneer net ervoor ten val was gekomen en een nieuwe fiets nodig had. Die laatste is overigens nog een 2e keer tegen de grond gegaan maar leek wel oke te zien want heeft nadien nog gewerkt om De Lie tot halfweg het peloton te krijgen.
Tijdens de koers was De Lie altijd attent vooraan aanwezig en heeft voor zijn doen verstandig gekoerst door niet achter alles en iedereen te springen die eens de benen wou testen (oa MVDP). Geen goede start voor hem maar kan zeker nog wel iets presteren.
Ik hoop dat veel managers De Lie nu uit hun ploeg zetten, en dat Arnaud dan vervolgens Nokere en/of Wevelgem wint. Dat zou me de kans geven wat punten terug in te lopen...
Ik zag net de laatste hectometers op sporza. Hofstetter ging uit zijn pedaal waardoor die De Lie hinderde en toen was het klaar voor hem. Ik houd mijn transfers dus nog even achter de hand.
Maar ik had gehoord dat De Lie niet meer zo'n zwaar verzet duwde...een tand lichter en hij kon voorbij de sukkelende Hofstetter passeren denk ik 😬.
Ik heb de race niet gezien, maar ik hoorde dat hij op 20k vd meet een fietswissel deed maar toch terugkwam. En dat hij in de laatste (of voorlaatste??) rechte lijn uit zijn pedaal ging en daardoor positie verloor. Het heeft dan toch niks met vorm te maken. Dus transfer likkt niet aan de orde.
Of heb ik iets gemist?
Dupont, Aniolkowski, Matthys zijn goeie opties onder de radar radar
Ik ben er ook klaar mee, moet nog wat namen bedenken echter... Dacht jij al aan iemand?