Natuurlijk wil ik transferplan doen met Pidcock zoals iedereen want dat kan heel goed gaan. Maar iedereen gaat voor een Pedersen waar ik het toch moeilijk mee heb want Pedersen en Pidcok zie ik beide top 5 rijden in Milaan Sanremo dus wie doe je er uit. Het zelfde met een Benoot die kan al scoren in het openingsweekend. Dus ik dacht welke renner zie ik veel punten pakken na Milaan Sanremo. En zo kwam ik op Pithie want die wil ik eigenlijk in mijn team maar die kan er gerust in na MS want daar zie ik hem minder rap punten pakken dan een Pedersen of Pidcock. Wat vinden jullie van dit plan, denken jullie dat dit slim is?
top of page
Ga naar je live website om deze functie te testen.
Opmerkingen (2)
bottom of page
Ik snap de transferplannen met Pidcock toch niet... Waarom Pidcock eruit transfereren, om met de Ardennen er terug in te transfereren? Zorgt gewoon voor onnodig budgetverlies? Q36.5 gaat volgens mij toch geen wildcard krijgen voor de Giro? Dus Pidcock zal gewoon het Ardennenluik rijden? Pidcock nu niet erin zetten en later erin brengen lijkt me dan logischer. Wie weet voegt hij zelfs nog de RVV toe aan zijn programma?