Hoeveel transfers houden jullie over voor de waalse klassiekers? 5,4,3 of minder? voor de mensen die ze niet alle 5 opsparen, wanneer doen jullie dan een transfer?
Ik doe normaal gezien eentje na MSR en met evt een uitvaller kan er ook nog eentje gebeuren tijdens de Vlaamse klassiekers. Ik hoop 3 transfers te kunnen doen voor de Waalse in het slechtste geval: Remco, MvG en Pidcock (er weer in).
In de meeste gevallen kan je transfers moeilijk plannen, ik plan dit al om te weten wie ik wanneer graag zou brengen in normale omstandigheden, stel nu je hebt een voorjaar met weinig uitvallers dan kan je je oorspronkelijk plan gebruiken, of als er toch een uitvaller is weet je al wie je graag zou inbrengen.
En dat hij Kuurne niet wint
1 geplande transfer (Kooij -> Powless/Teuns) en de rest om uitvallers op te vangen of voor de Ardennen.
Ik doe normaal gezien eentje na MSR en met evt een uitvaller kan er ook nog eentje gebeuren tijdens de Vlaamse klassiekers. Ik hoop 3 transfers te kunnen doen voor de Waalse in het slechtste geval: Remco, MvG en Pidcock (er weer in).