Betreft renners waar het eigenlijk al vaak over is gegaan, maar waar ik over blijf twijfelen.
Eerste dilemma; Jeanniere, Mihkels, of Bittner?
Eerstgenoemde al sinds vorig seizoen op 't oog, en dan wordt die toch wel niet getipt in een of andere podcast... Zal waarschijnlijk max 5 koersen van de wielermanager rijden.
Mihkels en Bittner voor mij evenwaardig qua potentiƫle punten, maar hebben meer concurrentie binnen hun eigen team?
Tweede (duo)dilemma; Van Mechelen + Vacek of Teutenberg + Blackmore?
Die laatste vier renners liggen natuurlijk niet 1 op 1 in de weegschaal, toch iets andere types telkens en naar 't definitieve programma ook vaak 't raden. Heb nog twee andere 3mil's en 1 andere 4mil, maar die liggen vast. Schat Teutenberg hoger in dan Van Mechelen, (zou hem zelfs tussen Bittner, Mihkels, Jeanniere kunnen zetten, maar komt hij in 't vaarwater van Consonni?) dus Teutenberg + Vacek zou ook nog kunnen. OF Teutenberg + Berckmoes, zit ook ergens in m'n hoofd te dwalen...
Dat die deadline er maar snel is.
Ik denk niet dat consonni veel gaat rijden, dus denk dat TTT wel wat kans krijgt in kleine koersen. En ik ben ook aant hopen dat we nog een agenda krijgen van Jeanniere en Bittner ...