Ik ben voorlopig niet onder de indruk van wat Wout tot nu toe heeft laten zien. Ik denk dat hij dit jaar meer dan ooit wilt pieken naar de Ronde en Roubaix en dat hij in het openingsweekend nog geen potten gaat breken. Ik zat te denken aan een transferplan waarbij ik begin met Pidcock en Milan, zij zouden er dan respectievelijk uitgaan na Sanremo en Brugge-De Panne voor Pithie en Van Aert. Voor dit plan moet ik wel 3m aan de kant houden en verlies ik 2 transfers (niet zo'n groot probleem, want ik heb aan 3 transfers voor de Ardennen genoeg). Voordeel is dat er budget vrijkomt voor Merlier, die exact 3m goedkoper is dan Wout, dus dat komt nog goed uit. Zijn er nog mensen die een transferplan met Wout in gedachten hebben?
top of page
bottom of page
Gwn pakken ni twijfelen, hij zal er wel staan al is het achter pogacar en MVP. En je kan rekenen op een zijn sprint ook al is die wel zwaar verzwakt in een peleton maar in een klein groepje met minder duwen en positionering kan je gwn ook nog rekenen op zijn sprint.
Tot hij van 80 km voor de streep puntjes op de i zet
Klinkt als een groot risico, zelf als hij niet top is rijd hij top 5 in het openingsweekend
Ik blijf erbij dat hij gewoon niet in vorm is. Hij probeert volgens mij een maand later te pieken dan dat hij anders doet. Het zal pas na zijn hoogtestage en dus E3-PR dat hij goed gaat zijn. Maar dan ga je hem wss wel moeten hebben. Ik neem hem sowieso niet als kopman voor Omloop of Kuurne maar misschien gooi ik hem wel gewoon uit mijn team voor 2 extra UAE renners.